fredag 18 november 2016

Relaterad bild                                                      Hej jag heter Olof
Jag älskar varma kramar.

låt om sommarn
kristoffer 
jaså, jag antar att du inte har upplevt värme förut?

Nä, men ibland så sluter jag Ögonen och föreställer mig hur Det skulle va om sommarn Faktiskt kom Ah! brisen är Skön Barna de blåser Maskrosfrön och jag, jag gör det som snögubbar Gör om sommarn en drink i min hand jag lägger Mig ner i stekhet sand solar mig på en underbar Strand om sommarn och äntligen en sommarbris Blåser vintern från min barm och nu får jag reda På vad som händer när is blir varm tänk att åh Vilken grej mina vänner får syn på mig och hur Obegripligt cool jag är om sommarn da da da do, Ah, ba ba baba ba bo för hetta och kyla är så Underbart och trivs tillsammans det är ju solklart Rattatat da da da do i smällkalla vintern där fryser Jag som katten men ge mig en sommar så blir Jag... en lycklig snögubbe! känns livet hårt och Kallt så drömmer jag igen att jag lättar lätt på Trycket på en sommaräng och se himlen så blå ni Får också va` med ni två när jag äntligen gör det Frostiga gör om sommarn

kristoffer 
jag tänker säga det!

Anna 
det gör du inte!

Olaf
om sommarn!                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar